Sudenusva
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Roxi taka allalla

Siirry alas

Roxi taka allalla Empty Roxi taka allalla

Viesti kirjoittaja Crox Su Kesä 12 2016, 21:21

Juu eli ainakni ylläpito tietänee syyn poissa olooni ja katoamisilleni ja nini pois päin.
Edelleen olen yhdessä osassa mutta oloni on sen verran huono että en jaksa istua koneen ääressä ja yritän vain keskittyä lepoon ja sihien että tämä tuska olisi pian ohitse. Palaan aktiiviseen maailmaanne viimeistään ensiviikon jälkeen mikäli sikäli ei tule suurempia takapakkeja.
Eli voi olla että minua ei tulevan viikon aikana juuri ihmeellisemmin näe chatissa. Forkan kautta saattaa saada yhteyden. PYrin pitämään teidät ajan tasalla mikäli sikseen tulee.

Toivon että Chatti toimii siten kun pitääkni ja krijautumsiet pyritään hoitamaan kuten tähänkin asti ilman pidempiä viivästyksiä.

Hahmositani poissa oloni aikana. Olen antanut Crimille valtuuden päättää hahmojeni osallisutmisesta suurempiin peleihin ja pelihin joissa niitä tarvitaan tavalla tai toisella. Ehtona on että hahmo poloiseni evät tramatisoidu taikka kuole. Pyrin ottamaan kaiken tämän jumituksen kiinni mahdollisimman pian jokaisen otukseni kohdalla.

Railakaita pelejä ja viihtyisää jutustelua palataan asiaan jahka tästä koetuksesta selviän ;D

Rakkaisin terveisin maailman paras äidinkielen kirjoittajanne Roxi ;) I love you
Crox
Crox
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 54
Join date : 23.08.2014
Ikä : 35
Paikkakunta : vaasa

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa