Sudenusva
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Poissaoloistani

Siirry alas

Poissaoloistani Empty Poissaoloistani

Viesti kirjoittaja Vespa La Marras 12 2016, 23:54

Moro,

Olette varmasti sattuneet huomaamaan minun liki mitättömän paikalla olemiseni näinä parina viikkona. Eikä minulla siihen ole sen suurempia tekosyitä kuin hyvin huonosti rytmitetty päivärytmini minun sivarityön, pelaamisen ja muiden ei-niinkään-tärkeiden tekemisien ohella, etten ole vain vapaa-ajallani tänne tullut.

Tiedän että minulla on useita pelejä kesken useiden pelaajien kanssa ja pahoittelen siitä kaikille. Kuitenkin niin kuin viime vuonnakin, niin nytkin minulla on olotila etten kykene löytämään aikaa tänne toistaiseksi ja vaikka löytäisinkin, niin jaksamiseni itse pelaamiseen olisi hyvin vähäinen.

Kuitenkaan tämä ei tarkoita sitä, että lopettaisin taas pelaamiseni täysin täällä, vaan jonkin pituista taukoa kaiken muun ohelta. Voisikohan tätä nöin sanoa vaikka hengähdystaukona.

Tästä syystä on parempi, että saan vapaa-aikani taas kuntoon ja pidän kiinnostukseni yhä roolipelaamiseen, jotta palaan takaisin uudella innolla :)

Toivottavasti ymmärrätte ja toivon että palaan taas mahdollisimman pian.
Vespa
Vespa
Super pelaaja
Super pelaaja

Viestien lukumäärä : 15
Join date : 23.05.2016
Ikä : 28
Paikkakunta : Tampere

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa