Sudenusva
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Lopetus

Siirry alas

Lopetus Empty Lopetus

Viesti kirjoittaja Caiarchaos Ma Loka 14 2019, 10:29

mulla ollu taas kaikkee paskaa ja tuntuu et irl elämä ei kestä mtn. innostus on ihan nollassa ja monesta paikasta oon vaan lähtenyt.. tuntuu et jumitan täälläkin vaan koska tykkään mun hahmoista, teistä pelaajina ja mun hahmojen joistakin suhteista. Nekin tuntuu kuitenkin vaan jäävän jumiin koska peli on menny niin paljon eteenpäin että tuntuu etten saa kiinni jos alotan taas pelaamaan ym. ja koska hahmot liikkuu oikeassa ajassa mun hahmot on ollu melkein vuoden??? vaan npc tekemässä mitä ne normaalisti tekisi sillon kun en oo niitä ite ohjaamassa enkä tiiä jaksanko/pystynkö ottamaan niitä enää kiinni ja jatkamaan peliä.. :I

tämän takia teen suuren päätöksen, ja lopetan. On turha pysyä, roikkua mukana vaan koska, ei tunnu reilulta itselle eikä hahmoille ja niillä oleville suhteille <//3

mut saa kiinni discordissa vielä, ja ilmotan sielläkin tästä, saa lisätä kaveriksi jos haluaa!

Mitä mun hahmoille tapahtuu:

Xira, Rizan, Zifa

Rizan ei kestä kuolleen poikansa menetystä, joten tuo ottaa lapsensa ja lähtee vanhojen ystäviensä mukaan karavaanariksi joten poistuu tyttäriensä kanssa paikalta!

Se kyllä sanoo hyvästit kyllä Mitralle, mutta Feondia ei halua kohdata joten lähtee jättäen tuolle vain viestin jossa kertoo rakkautensa mutta ei kestä tunnetta että tuo ei ole enää tarpeeksi hyvä, ja että kaikki paikasta muistuttaa kuollutta poikaa eikä tuo kestä enää.
Rizan lähtee ennen tyttäriään, ja Xira ja Zifa lähtevät äitinsä perään! ne siis jättävät hyvästit perheelleen kyllä ja haluavat etsiä ja hakea äitinsä takaisin mutta takaisinhan nuo eivät kuitenkaan sitten tulekkaan (tätähän ei voi pelissä tietää joten tästä saa varmasti sukulaiset jotain mietteitä/juonta aikaiseksi). Zifa varmasti ilmottaa myös Modirille joutuvansa lähteä äitinsä perään jos tämä sopii jaufferille!

Ararorn[ ja Arathor/b]
tulee [b]kuolemaan
, se puolustaa poikaansa karhulta mutta kuolee, Arathorin loukkaantuessa pahasti ja kadoten jäljettömiin vammojensa kanssa; kuollut vai ei? mutta katoaa paikalta. Aragornin ruumiin voi joku löytää pelissä, kenties joku saa tästä jotain juonta!

Mörmö
mörmö lähtee pois karavaanari poikansa mukaan, ei halua enää kadottaa perhettään ja näkee parhaakseen mennä tuon mukaan koska kaipuu olisi liian suuri. Poistuu siis vain normaalisti, mutta ilmoittaa tutuilleen joten ei vain ihmeellisesti katoa!
Caiarchaos
Caiarchaos
513N1
513N1

Viestien lukumäärä : 55
Join date : 10.11.2015
Ikä : 27
Paikkakunta : Uusimaa

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa